Copart-huutokauppa rantautuu pian Suomeen!

Copart-huutokauppa on pian täällä!

Viimeinen AVK-huutokauppa pidettiin 24.9.2019 ja uusi Copart.fi-sivusto avataan 1.10.2019!

Copart-huutokauppa toimii jo 11 maassa

Copart-huutokauppa malli toimii jo 11 maassa, joihin kuuluvat: Yhdysvallat (USA), Kanada, Iso-Britannia, Irlanti, Saksa, Espanja, Brasilia, Arabiemiraatit, Omen, Bahrain ja nyt SUOMI!

Uusia toimintoja

Ennakkotarjouksia ja live-huutokauppaa! Huutokauppakohteet ovat huudettavissa ennakkoon vaikka laiturin nokasta omassa rauhassa ilman kiirettä tai voit osallistua jännittävään live-huutokauppaan. Ennakkohuutojen tekeminen päättyy 30 minuuttia ennen live-huutokauppaa. Helpottaaksesi huutamista voit asettaa automaattikorottajan niin ennakkohuutoihin kuin live-huutokauppaankin! Kätevää!

Live-huutokauppoja järjestetään monta kertaa viikossa! Toimipisteillä on omat live-huutokauppapäivänsä aina samana viikonpäivänä. Kaikki live-huutokauppojen ajankohdat löydät kätevästi huutokauppakalenterista.

Uudet toiminnot, kuten ajoneuvohakua helpottavat Muistilista- ja Tallennettu haku-ominaisuudet sekä myynti-ilmoituksien HD-kuvat ja zoom-ominaisuus, lisäävät sivuston käyttömukavuutta.

Muitakin kuin vakuutusyhtiöiden lunastamia ajoneuvoja

Copart realisoi muitakin, kuin vakuutusyhtiöiden lunastamia ajoneuvoja, kuten yritysten ja autoliikkeiden ajoneuvoja. Löydä omasi kattavasta ajoneuvojen valikoimasta, pian osoitteesta Copart.fi